пʼятниця, 22 серпня 2008 р.

Сердечно вітаю всіх друзів та колег з Днем Українського Прапора та 17 річницею Відновлення Української Державності.

Вогнебог (Український Жовто-Блакитний Прапор)

Україна заплатила найбільшу в новітній світовій історії ціну за СВОБОДУ!
Мусимо пам’ятати, що мільйони українців віддали власне життя за наше з Вами право жити у Вільній Україні. Вірю, що особиста та громадянська СВОБОДА завжди залишатиметься найбільшою цінністю кожного, в кого б’ється українське серце, бо саме за цю цінність СВІДОМО віддавали життя і наші скіфсько-сарматські пращури, і наші предки, вмираючи, але не здаючись на валах українських міст під час монголо-татарської навали, і наші славні князі, шляхта і Лицарство Запорозьке, так само як і наші прадіди та діди в боротьбі з червоними, білими та коричневими ордами.
Факт, що протягом 20 століття Україна ЧОТИРИ! рази (1918, 1939, 1941, 1991) проголошувала Незалежність і збройно її захищала, віддаючи життя найкращих своїх синів та дочок говорить про все.
Мусимо пам’ятати, що ми завжди були щитом західної цивілізації - першими, хто приймав на себе найважчий перший удар страшних орд зі сходу. Бути Заборолом Цивілізації було є і буде нашою історичною місією. Про цю місію добре знала Стара Європа (Папи та королі), але геть забула нова. Про цю місію мусить пам’ятати кожен українець!

СЛАВА УКРАЇНІ!
СЛАВА ГЕРОЯМ!

Олександр Білецький
Президент Європейського Руху в Україні

четвер, 31 липня 2008 р.

пʼятниця, 25 липня 2008 р.

СБУ оприлюднила список організаторів ГОЛОДОМОРУ 1932-33

Памятник українцям,
вбитим Голодомором 1932-33рр.
Михайлівська площа, Київ
Список партійних і радянських керівників, керівних співробітників ОДПУ та ДПУ УСРР, а також документів, що стали організаційно-правовою підставою для проведення в Україні політики Голодомору-Геноциду та репресій


УКРАЇНА - КРИМ - СЕВАСТОПОЛЬ

ЗАЯВА
Української громади Севастополя.

Громадська Організація "Українська громада Севастополя"
99011 Севастополь-11, а/140
тел. 8(0692) 400364

5 липня, напередодні свята Військово-Морських Сил України у Севастополі на Графській пристані відбувся акт вандалізму, глуму над історією України, спроба розпалити міжнаціональну ворожнечу і силовий напад на українських військовослужбовців. Міліція і прокуратура від наведення порядку позірно ухилилися. Заздалегідь спланований антиукраїнський шабаш яскраво продемонстрував, що у місті-герої сформувалися напівфашистські кримінальні організації, які присвоїли собі назви "Русскій блок", "Руская община Севастополя" і які під видом громадських організацій і партій діють проти української держави, проти українців і татар виключно бандитськими методами, повністю ігноруючи закон. Ці події показали що дані організації контролюються міською радою, тісно пов’язані з партією Регіонів, з окремими депутатами міської ради та силовими структурами Севастополя. Простежується зв'язок і розгалуження цієї банди. Так, за повідомленням інформагенцій, на акті вандалізму був присутній високопоставлений чиновник російського консульства в Криму Лисєнко. Напередодні цих подій севастопольська організація прогресивних соціалістів, яку очолює відставний офіцер російського флоту Євген Дубовік, уже відкрито проголосила про створення в місті з колишніх спецназівців терористичних банд, комуністи призивали до повстання а всі разом тривалий час принижують українську громаду, нашу історію і державу та її керівників. Українці Севастополя позбавлені законного захисту держави. Членам українських організацій останнім часом все більше погрожують фізичною розправою, тероризують по телефону, обмальовують житлові будинки, знущаються на сайтах в Інтернеті та прилюдно принижують за українське слово, як це мало місце не лише 5 липня а і 22 червня на заході до дня початку Великої Вітчизняної війни. Дійшло до того, що народний депутат від партії Регіонів Вадим Колісниченко з екрана приватизованого ним міського "Народного каналу" 4 і 5 липня погрожував не допустити проживання у Севастополі мешканців, які мають відмінні від нього переконання.5 липня було не лише грубо зірвано і викинуто в море пам’ятну дошку, пов’язану з історичними подіями в Севастополі і на флоті 1918 року. Не лише безкарно побито українських матросів. 5 липня повторилися події листопада 2004 року, коли цими ж напівбандитськими організаціями громилося на майдані Нахімова все українське і патріотичне. Силові структури винних тоді не знайшли і не покарали. Не шукають їх і зараз.До сьогодні Українська громада Севастополя, діючи виключно у рамках закону, не втягувалася в політичні інтриги і демарші "рускоязичних організацій". Ми не мішали будівництву і встановленню пам'ятника розпутній цариці Катерині 2-й, який і будувався виключно для приниження українців, татар і нашої держави. Однак, наша толерантність, виваженість і терпіння сприйняті "Русскім блоком" і окремими депутатами міської ради за слабість і боягузтво. Нас вже почали виганяти з рідної хати!Сьогодні кримінальні елементи з депутатськими посвідченнями досягли крайньої межі – принижено національну честь і гідність як держави, так і кожного українця Севастополя, сьогодні нам фактично кинуто виклик. Ми виклик приймаємо! Ми його приймаємо, бо коли місцева влада не хоче чи не може навести порядок у місті, ми більше не можемо допускати власного приниження у власному домі. Ми, севастопольські українці, живемо у себе вдома і хочемо дружно жити зі всіма, хто хоче жити у нашому місті. Та ми не будемо більше терпіти приблудних зайд, які приватизували собі право викривляти і трактувати нашу історію на свій кшталт, знущатися з наших предків, історії і нашої країни.
Українська громада Севастополя вимагає у Президента України, Прем'єр-Міністра України і Голови Верховної Ради України:
- розглянути ситуацію в Севастополі на засіданні РНБО.
- розпустити міську раду Севастополя.
- заборонити діяльність антиукраїнських організацій і партій в Севастополі і в Криму.
- суворо покарати організаторів і учасників акту вандалізму в Севастополі 5 липня відповідно до чинного законодавства.
- притягнути до відповідальності за бездіяльність керівників севастопольської міліції і прокуратури.
- позбавити офіцерських звань і пенсій Міністерства оборони України офіцерів запасу, учасників цих кримінальних організацій.
Українська громада Севастополя заявляє:
1. якщо до Дня Незалежності України не буде знайдена і урочисто установлена сплюндрована Пам'ятна дошка, Українська громада напередодні Дня Незалежності України за прикладом російської общини повалить памятник Катерині 2-й, про що вже розпочинає перемовини про спільні дії з кримськотатарською громадою Севастополя. Цим самим ми самі, якщо не може влада, виконаємо рішення суду про незаконність установлення цього пам'ятника.
2. Якщо українська влада не прийме рішучих мір по наведенні порядку у Севастополі, не покарає провокаторів, не стане на захист відданих Українській справі мешканців міста Українська громада Севастополя вимушена буде приступити до формування власних структур по захисту своїх домівок, своїх рідних і своєї країни.
Ми закликаємо всіх мешканців Севастополя, в кого в жилах тече гаряча козацька кров а в грудях б'ється щире українське серце не допустити розгулу шовінізму, бандитизму і тероризму в нашому місті, ми закликаємо всіх севастопольців виважено та з повагою відноситися до історичного минулого, до злагоди і дружби, яким так завжди славився Севастополь.

Прийнято 7.07.2008р.

Голова Української громади Мирослав Мамчак

http://ukrlife.org/main/tribuna/gromada_ua.html

Для контексту:

http://ukrlife.org/main/tribuna/nebezpeka.html,

http://forum.korrespondent.net/read.php?2,517920,page=1,
http://www.radiosvoboda.org/content/Article/1182178.html,
http://www.radiosvoboda.org/content/Article/1184887.html,
http://www.radiosvoboda.org/content/Article/1184320.html

середа, 16 липня 2008 р.

пʼятниця, 9 травня 2008 р.

Румунія - країна європейських мрій. Відповідь на територіальні претензії.

Консульство Румунії (натисніть для збільшення)

Об’єднаному Дню Європи та Перемоги присвячую!
Знайшов фото адреси на румунському консульстві у Києві, яке я зробив перед поїздкою до Бухаресту (перед натівським саммітом). Слово ПРОВУЛКО звучить гордо! І абсолютно по-румунськи. Чи по-молдавськи?! Чи все таки по-румунськи?! Я так і не розібрався з цими тонкощами – це румунська чи молдаванська мова?! Смішно уявити, як бідний, але гордий від членства в ЄС румунський дипломат САМ (бо ПРОВУЛКО Белінського міг наліпити ТІЛЬКИ румун) клеїть літери з аракалу на адресі свого євроконсульства.
Їздили в Бухарест машиною, і на Українсько-Молдавсько-Румунському (САМЕ ТАК!) кордоні (Рені) весь час згадували анекдот, як на цьому самому кордоні українські прикордонники дзвонять молдавським прикордонникам і кажуть: "Заберіть з нейтральної смуги ВАШОГО вовка, бо він там у капкан потрапив і виє вже третій день неможливо! А молдовани питають так ображено: "А чого це ви вирішили, що це НАШ вовк?!" На що наші кажуть: "Бо він собі уже три лапи відгриз!!!"
Не хочу багато писати ні про саму поїздку ні про враження ані від Румунії ані від 50 метрів Молдови - від пункту в'їзду до пункту виїзду (РЕАЛЬНО два ПОВНІСТЮ окремих пунктів перетину з усіма службами, заповненням купи якихось паперів в КОЖНОМУ ОКРЕМО) між якими дійсно 50 метрів, з дрібними хабарами ("за проїзд територією Молдови (це вони про ці 50 метрів кажуть) треба заплатити $20 екологічного збору, але якщо вам не треба довідка - можна 10 гривень))) ) Можу сказати тільки одне - це все ОГИДНО! Всі ці анекдоти - АБСОЛЮТНА ПРАВДА!!! І я ВЗАГАЛІ не розумію як ТАКА країна могла стати членом ЄС!? (Бачили б ви обличчя високих європейських чиновників, яким спітнілі від бухла і диких танців під "калінку-малінку" (Бог свідок!) високі румунські чиновники після огидної шестигодинної румунської п'янки (прийняття по-румунськи) зі співами, танцями, салютами та тортом з прапором ЄС пропонували поїхати блядонуть (пардон за народне) в сауну – бо бачиш, без цього (лазні з румунськими курвами) важко відчути душу румунського народу!!! - дослівно)
НІКОЛИ більше не хочу потрапити ні до Молдови, ні до Румунії!
А всяким червоним, біло-синім і іншим здегенерованим агентам агентів Москви хочу сказати, що краще б вони пікетували біля посольств і консульств Румунії після заяв президента Румунії Траяна Бесеску щодо передачі Південної Бесарабії Молдові, а Північної Буковини – Румунії. Все таки Румунія не тільки була союзницею нацистської Німеччини під час ІІ Світової Війни, але і ОКУПАНТОМ на наший території!

середа, 7 травня 2008 р.

Дмитро Донцов

Дмитро Донцов
Вирішив зробити окремий блог, де викладатиму праці Дмитра Донцова - мого найулюбленішого автора. Подиву гідна гострота, актуальність та колосальна енергетика (ДУХ!) його творів. Рекомендую для щоденного читання!

середа, 30 квітня 2008 р.

В Україні День Жалоби за загиблими


У зв'язку з катастрофами гелікоптера Мі-8 у районі платформи «Таврида» та судна «Нафтогаз-67» у Південно-Китайському морі 30 квітня 2008 року оголошено в Україні днем жалоби.


Упокой, Господи, душі загиблих рабів Твоїх та прости їм гріхи їх.


Хочу написати декілька слів про ставлення до жалоби в Україні. З питанням поваги до загиблих та днів Національної жалоби у нас повний бардак. Я розумію, що тут найголовніше питання ОСОБИСТОГО сумління та елементарного виховання - але загалом таке враження, що дегенератів значно більше ніж нормальних людей. Дуже бракує Україні Закону про жалобу - з чіткими поясненнями, інструкціями та ГОЛОВНЕ - САНКЦІЯМИ до порушників - бо мені особисто важко зрозуміти людей, які в день жалоби ідуть в нічний клуб або в кіно, але я НЕ РОЗУМІЮ ЯК ВЗАГАЛІ ЦІ СРАНІ КЛУБИ ТА КІНОТЕАТРИ МОЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ В ТАКІ ДНІ. Також дивно було бачити числені весілля - Бог їм суддя. Окрема розмова про ЗМІ - тут бардак ще більший - одразу видно де люди з нормальною психікою, а де бичари дебільні.

Великий респект власникам, керівникам, редакторам телеканалів та радіостанцій, які ДІЙСНО змінили сітку мовлення та зняли з ефірів розважальні програми, фільми тощо.

неділя, 27 квітня 2008 р.

Христос Воскрес!

Фреска "Хрест, що розквів" на Св. Софії Київській

Вірш, декламований січовим лицарством Гетьманові Івану Мазепі на Воскресіння Христове 1691 року:


Христос воскрес, рад мир увесь – діждались Божой ласки.
Тепер усяк наївся всмак свяченоі паски.
Всі гуляють, восхваляють воскресшого Боґа,
Що все тая всім до рая дорога простора.
Зліи духи, властні мухи, всі уже послизли.
Зогнав Ісус в пекло по вус, щоб християн не гризли.
І смерть люта, що нам тута вельми докучала –
По болотам, очеретам бігала-кричала.
Та суціга тепер біга як шалена з ляку,
Бо Боґ хрестом чорта з хвостом прогнав як собаку.
Се чортельний Князь пекельний з смертю полизався,
Всіх зажерти, в ад заперти – такто ізмовлявся.
Вони тоє вкупі двоє знюхавшись шайцюють:
Хоть старого, хоть малого – всіх в пекло ланцюють.
Була воля, що й Короля у рай не пускали;
Хоть би святих, вони й тих у пекло таскали.
На всіх трактах і дорогах сторожі стояли.
Серед шляху за шияку у пекло хватали.
Того святці, попи, ченці не минали шляху.
Филозопи й протопопи набирались жаху.
Пропав сей жах, заріс той шлях купьям та болотом,
Де той злий дух глитав як мух ненаситним ротом.
Тепер скорий шлях просторий до раю протертий –
Без сторожі всі навстежі ворота одперти

Закінчення віршованого твору зі святковими ораціями на честь Гетьмана Івана Мазепи не збереглося. (Національна бібліотека України ім. Вернадського)

вівторок, 15 квітня 2008 р.

Звенигородка

Керелівка. Хата дяка.
Їздив на вихідні до друга в Звенигородку (Черкаська обл.) Дуже приємні враження і від місцевості взагалі і від людей зокрема. Звенигородка невеличке, але дуже приємне місто. Також їздив Керелівку (село де Тарас Шевченко провів дитинство - тепер називаеться Шевченкове) та в Моринці (село де народився Тарас Шевченко). В Керелівці досить пристойний музей на місці, де стояла хата батьків Шевченка (макет хати відтворено за малюнками та кресленнями Тараса Шевченка). На подвір'ї музею могила матері Тараса. Все дуже охайне і приємне. Єдиний мінус - страшенно нудна та совкова екскурсія музеєм. Недалеко від музею є хата дяка, у якого вчився Тарас - дуже стара і геть вросла в землю - її накрито захисною спорудою - також все дуже охайно зроблено. Біля цього "накриття" працювали робочі - закінчували класти тротуарну плитку - вони розказали що змінюють якесь інше покриття на цю плитку, бо під час нещодавньої Шевченкової річниці в якоїсь дурної курви, що була там в складі якоїсь офіційної делегації в попередню плитку потрапив та зламався підбор черевика - тому наказали плитку замінити (sic!) на іншу - що і відбувалося на моїх очах. Як казав мій покійний дід: "Бодай би вони повиздихали!"
Керелівка

В Моринцях музей вже було закрито - так що вражень про екскурсію немає - стоять декілька гарних сільських хат (як у Пирогові), напроти гарно відремонтована сільська школа (в ці села часто їздить Президент). Також один мінус - новозбудований адміністративний будинок та каплиця зроблені фінським зрубом - і виглядають як стиць-пиздиць (вибачте за фольклор).

Найбільше вразив музей Вячеслава Чорновола у селі Вільхівець. Музей зроблений у відбудованій хаті батьків Чорновола. Якщо будете в тих краях - обов'язково заїдте. Все дуже просто і з любов'ю. Величезна подяка жіночці, яка доглядає за музеєм (нажаль не запитав як звати) за дуже приємне спілкування. Нехай Вас та Вашу родину Бог береже!

Іхати до Білої Церкви - за третім віадуком поворот на Таращу - далі за вказівниками до Звенигородки. Дорога з фантастичними рельєфами.

Таке, бля життя



Сфотографував вчора біля автомийки на Позняках

пʼятниця, 14 березня 2008 р.

До 69 Річниці Проголошення Незалежності Карпатської України

Герб Карпатської України
Ще одна фантастична сторінка української історії, якій нажаль, не приділяють належної уваги ні на державному ні на громадському рівнях або просто замовчують – проголошення Незалежності Карпатської України 15 березня 1939 року та героїчна збройна боротьба Карпатської Січі за СВОБОДУ з Чехо-Словацькою та Угорською арміями.
Подиву гідна боротьба Карпатської Січі (народного ополчення, переважно сільської молоді), яка тривала довше ніж боротьба польської, голландської чи французької РЕГУЛЯРНИХ! армій у 1939 та 1940 рр.
Покоління українців - рабів, вихованих на совково-московській блекоті люблять багато говорити про те, які ми «не такі». Я ж хочу відповісти на це словами з офіційної відповіді Комендатури Карпатської Січі на ультиматум угорського уряду (союзника Гітлерівської Німеччини) з вимогою негайної капітуляції:
«У СЛОВНИКУ УКРАЇНЦЯ НЕМАЄ СЛОВА КАПІТУЛЮВАТИ! СИЛЬНІШИЙ ВОРОГ МОЖЕ НАС В БОЮ РОЗБИТИ, АЛЕ НА КОЛІНА ПОСТАВИТИ – НІКОЛИ!»

СЛАВА ГЕРОЯМ!
СЛАВА УКРАЇНІ!

Довідка з wikipedia:
15 березня 1939 р. Сейм (голова А. Штефан) проголосив повну державну самостійність Карпатської України. Прийнята парламентом конституція Карпатської України (Конституційний закон ч.1), визначила назву держави (Карпатська Україна), державний устрій (президентська республіка), державну мову (українська). Державним прапором та гімном республіки були визнані герб (ведмідь на лівому червоному півполі й чотири сині та три жовті смуги у правому півполі та тризуб з хрестом на середньому зубі), жовто-блакитний стяг і український національний гімн «Ще не вмерла Україна». Президентом Карпатської України було обрано А. Волошина, який призначив прем'єр-міністром нового уряду суверенної держави Ю. Ревая. Заступником голови сейму (спікера) Карпатської України у 1939 року, референт преси й інформації та зв'язковий з урядом Карпатської України був С. Росоха.
Окупація Карпатської України.
В ніч з 13 на 14 березня 1939 р. хортистська Угорщина, за підтримкою гітлерівської Німеччини, розпочала відкриту агресію проти Карпатської України. З перших же годин угорського вторгнення частини Карпатської Січі вели кровопролитні бої з переважаючими силами противника по лінії Ужгород-Мукачеве-Берегове-Севлюш. 16 березня 1939 р. зазнавши значних втрат, ворог зумів захопити Хуст, а 18 березня, більша частина території Карпатської України була окупована угорськими військами.У гірських районах Карпатської України загони “Карпатської Січі” продовжували боротьбу з угорськими регулярними частинами до кінця травня 1939 р. У кінці березня 1939 р. президент республіки А.Волошин і частина уряду на чолі з прем'єром Ю.Реваєм виїхала через Румунію на еміграцію.Недовгий період існування Карпатської України став однією з найяскравіших сторінок багатовікової боротьби карпатських українців за встановлення української державності.

Листівка Карпатської Січі 1939

середа, 12 березня 2008 р.

Заповіт Шевченка

Тарас Шевченко. Автопортрет

Про Шевченка треба нині не на святах промовляти, а кричати на вуличних перехрестях. Щоб як дзвін тривоги калатало його слово!
Ніколи бо не був він такий актуальний, як в наш час. Ніколи не було між нами стільки поглухлих, стільки сліпих...
Білий царат вирвав йому язик, замучив, щоб перестав говорити, картати і кликати. Царат червоний каструє й паплюжить його морально, намагаючись накласти на нього маску одного з «своїх», сам і руками наших перевертнів. Та як тоді, так і тепер, стоїть він перед нами над нами!* невгнутий й неприступний, як Єремія на розпуттях велелюдних, сам один з Заповітом своєї великої ненависті і своєї великої любові.
До чого кличе його великий Заповіт? Що ненавидів він і що любив? Що ненавидіти вчив і що любити?
Диявольську силу Півночі, брутальну, облудну, цинічну, забріхану, протягом вісьмох століть незмінну в усіх своїх огидних барвах хамелеона, ненавидів він всім серцем своїм, всею душею своєю і всім помишленієм своїм. Ненавидів, як ненавидить людина вільна того, хто плює їй в душу; хто топче ногами її гідність людську; хто трупами народів встелював свій шлях історичний. Ця ненависть полумям бухає з кожного рядка, написаного ним.
Та не тільки чужій деспотії належала його ненависть.
Він твердо тямив, що «коли б не похилилися раби, то не стояло б над Невою отих осквернених палат «деспотів». Коли б не похилилися раби... Цих рабів, слуг чужинця бачив він подостатком на Україні. Була це численна порода рідних по крови земляків, які «помагали москалеві господарювати» та з матері останню свитину здирати. Не тільки Петрові-катові й «Петровим собакам», не тільки Катерині «голодній вовчиці», слав він прокляття, але й Галаганам і Кочубеям, сучасникам-«шашелям». До них звертався: «погибнеш, згинеш, Україно, не стане й знаку на землі! Сама розіпнешся у злобі, сини твої тебе убють!» Цих синів-виродків проклинав Шевченко. Він бачив брата у кожнім землякові, та не тоді, коли цей земляк ставав Каїном. Не коли «рідні» Каїни продавали як «лакеї в золотій оздобі» чужого пана. Не тоді, коли пишалися московською «кокардою на лобі», витертім з усякого почуття сорому й чести.
Таких земляків напевно не любив! Їм не прощав зради спільної матері; ненавидів їх, перевертнів, «дядьків отечества чужого», які совість продавали «за шмат гнилої ковбаси»; ненавидів тих, що їх вимітала історія залізною мітлою з кону життя як «варшавське сміття»; що їх чоботами місив завойовник як «грязь Москви». Ненавидів плюгаву породу «донощиків і фарисеїв»; отих рідних «людоморів», які запльовували всю нашу славу історичну; які лицарство запорізьке прозивали «розбійниками, ворами, пятном в нашій історії».
Ненавидів облудних гуманістів з чулим серцем, які здригалися від вчинків Трясила й Остряниці, але не вагалися власних синів продати у різницю москалеві. Ненавидів шашлів, які гризли й тлили тіло народу зі середини; ненавидів не лиш росіян, оту «орду, скитів і варварів», а й ту погань людську з рідних «землячків», які помагали розпинати його Україну.
«Паскудою» був йому кожний з них, і він дивувався «чому ж його не так зовуть! Чому на його не плюють? Чому не топчуть?»
От цю Україну перекінчиків, яничарів чужого пана і володаря, ненавидів Шевченко за те, що «чужим богам пожерли жертви, омерзились»; що своїм існуванням поганили його прекрасну, вольнолюбиву країну. Любити цю «рідну» погань він не міг. Певно, він прагнув всім своїм, сповненим любові, великим серцем «любить людей», та коли стрічав «недолюдків», благає Бога дати йому силу «проклинать і світ запалити». Щоби в тім очищуючім вогні на попіл згоріло все плюгаве, все плебейське, продажне й гниле. Знав бо, що «застарілі недуги лікуються героїчними засобами». Де не поможе лік, поможе залізо; не поможе залізо, поможе вогонь. Хотів, щоб з вогненної купелі встала його вічно юна, сильна духом і горда Україна; та, яку бачив в столітніх очах діда-козака, що «як зорі сіяли»; Україна, яка з степових могил вставала перед ним привидами велетнів; яка «туго начиняла землю своїм і ворожим трупом, своєї свободи на поталу не давала, ворога деспота під ноги топтала, і свобідна й нерозтлінна вмирала».
Спитаєте: невже ж його велика душа вміла тільки ненавидіти? Невже був здібний лиш «вити свою», своє трудне серце лиш «ядом гоїти», або як голодний ворон край дороги за часами жалувати, коли кровю спливали голубі річки України? Коли пожари її освічували, коли «мерк за димом Божий світ»? Невже міг тільки закликати, в шалі пророчім, щоб сонце стало, щоб осквернену землю спалити?
А де ж була його любов? Бо з чого ж зродилася в нього й ненависть, як не з любови?
Любив він, безперечно, пишну природу України; це ж був «рай тай годі». Наче сам Бог витав над тим раєм. Але від нього відвертав очі поет, глянути не хотів, бо пекло розвели люди в тім раю, бо стільки гаддя у той рай напустили. Осоружна й гидка тоді стає йому краса його країни, як урода зганьбленої красуні.
Скажуть: він же любив свій «окрадений люд». Любив... Та чи це була та палка, всепалаюча любов, яка бухає горячим полумям з його поезії? Він співчував з своїм окраденим народом, плакав над його недолею, жалував його, жалував тих «рабів незрячих гречкосіїв». Ці «вбогодухі» вміли тільки «стогнати та, стогнучи, долю проклинати», «жито панам сіять». Це були «темнії люди», які лиш «журились», що нема кому їм «порадоньки дати». Це ж була «братія» земляків, які на всі насильства «дивились та мовчали та мовчки чухали чуби», або «мовчали, витріщивши очі, як ягнята, «нехай, каже, може так і треба!» Не в голові їм було «чиї вони сини, яких батьків, ким, за що закуті». Не цікавило їх «чиїм трупом земля напоєна, що картоплю родить; аби була добра для городу». Це були ті, що вмирали за нового «лютого Нерона», а то й молилися на нього, забуваючи, що кат не милує нікого.
Жаль йому було того «покірного люду», болів над його недолею. Але його не виправдовував! Знав, що «люті зла Господь не діяв без вини нікому»; що Бог ледачим не помагає; що крук на те крук, щоб не пустив з рук. Знав, що коли на землі «ростуть і висяться царі», так це тому, що «дрібніють люди на землі». Серед тої дрібноти нарікав «на Україні крім плачу нічого не почути», бо там «чорт ма людей». Не вірить, щоб там хто почув його слово, «всі оглухли, похилились у кайданах». Покоління, яке не пік сором неволі, не палило почуття ганьби. І в такі хвилини, в нападі гніву лає їх «мільйонами свинопасів», «плебеями», «німими підлими рабами», які «аби пуга в руках була», під кожним деспотом робити будуть... Певно, в такі хвилини не любив їх!
Тирани, їх помогачі, темні люди, ось кого він бачив на сучасній йому Україні. В просту, геніальну формулу уняв він людність України, його і нашої. Єзекеїлем на розпуттях голосить він: «Львища людей, незлобних праведних дітей жеруть скажені... Мов шуліка хватає в буряні курча, клює і рве його, а люди хоч бачать люди, та мовчать»... Ось кого бачив він на Україні! Львищ, шулік, хижаків, безборонний люд і тих, що мовчки розбою приглядалася. Тих останніх і львищ ненавидів! Незлобний люд беззахисний жалів! Кому ж належала його любов?
Знову той самий образ: «Розбійники-людоїди правду побороли, люди стогнуть у кайданах... Немає з ким взятись, розкуватись, стати за Євангеліє правди, за темнії люди». Знов той самий поділ: розбійники, темнії люди, що стогнуть, але не можуть розкуватись, і натяк на тих, третіх, які могли б встати розкувати народ, стати за Євангеліє правди, на тих, яких ще не було за його життя, яких бачив лише в минулім, в нашій колишній славі.
До цих належала його любов! Їх, яких слава гриміла колись на Україні! Їх, яких викликала з темряви минулого його, спрагла великого, фантазія! Їх, що пишними рядами, як золоті лицарі, ввижалися йому у віщих снах, або входили мов живі у його хату на розмову, їх виглядав він! До них кликав стомленим серцем «вернітеся!», щоб знов кров ворожа морем червоніла. Ось кого він любив над душу, над себе, над життя. Пристрасною, гарячею любовю, яку переказав нам в Заповіті. Це не були вже «темнії люди», «незрячії гречкосії», не курча в буряні! Це були ті, кого звав «лицарі святії», «орли України».
Україна, яку ненавидів, була Україна розбійників, перевертнів, похилених рабів. Україна, яку любив була Україна пів-людей, пів-богів, героїв, які могли протиставитися львищам, людоїдам, новітнім Неронам; мали силу розкувати закутих людей. З вогнем у серці, які не боялися й пекла, бо «вогонь запеклих не пече».
Тих, що кували кайдани, проклинав. Тих, що їх несли покірно, жалів. А тих, що їх рвали, любив!
Ось де були його герої, ось де був його світ! Їх він кохав, як не кохав ні брата, ні сестри, ні коханки. Їх славу невмирущу, їх одчайдушність безжурну тих степових лицарів. Їх суворість варязьку, їх завзяття козацьке, їх віру гарячу в сильного Бога, Бога слави і в Його справедливість. Їх славні або замучені тіні виводить довгими рядами перед нами, Дорошенка, Гордієнка, Палія, Швачку, Гамалію, Тараса Трясила, Залізняка, Гонту, Мазепу, Гайдая; їх, чия душа незламна гарцювала в нім самім. Їх викликав з царства тіней, роздираючи завісу минулого, запечатану многими печатями, їх, чиї блискучі постаті мов бенгальським вогнем освічували тьму і неволю сучасности. До них звертається і своїм Заповітом, бо ніхто, лиш вони могли пірвати кайдани ганьби, напоїти вражою кровю землю нашу. Вони тільки могли створити з племені рабів вільну націю, де була б своя правда, своя сила і своя воля, не воля й сила займанця, ні його брехня.
До них писав свій Заповіт, посилав свою любов і завіщав свою ненависть до зла. Бо притчею мали гриміти його слова не тільки сучасним, але й грядущим тиранам. Бо писав своє послання не лиш для живучих сучасників, а й до ненароджених синів і внуків, до нас....Шевченковим сучасникам страшно було глянути в обличчя козацької України. Донощикам і фарисеям страшно глянути в очі героїчної України наших днів, тому вони й переконують, що нашим ідеалом повинна бути не Україна Заповіту, а Україна Швейків, попихачів і блюдолизів. Тому й доводять, що взірцем українця має бути не «людина визвольного руху» (ця людина «збанкрутувала й вийшла з моди»!), а людина-раб...
Тож коли до вас приходять шашлі, паплюжать революційно-визвольний рух та його борців, чи мучеників; коли нашіптують, що «головою муру не пробєш»; що ті, які впали, були непотрібними жертвами», а живі є «глупими романтиками»...
Коли вам дорікатимуть, що ви «шовіністи», пригадайте, що Шевченко волів, щоб гадині дісталася Катерина, аніж москалеві; щоб зарізав батько сина зрадника, ніж «продав у різницю москалеві».
Коли будуть «суєслови» закидати вам «нетолеранцію» і «ненавистицтво», пригадайте, що ті, які Шевченка знали, свідчать про те, що він відносився «задирливо і нетолерантно до ідеї поєднання з москалями»; що вражав не одного «хижим проявом своєї загарливої ненависти» до всього, що гнобило й душило його Україну!
Коли закидатимуть вам, що проповідуєте «хижацькі ідеї», що брак вам «гуманности», пригадайте, що ще Шевченкові радили «рідні земляки» надати «побільше люданости» його «гайдамакам»; що ще йому радили покинути «скверну путь хижацтва» й навернути до «культури», яку несли нам в Україну Петри і Катерини! і пригадайте, що Шевченко відповів тим «суєсловам»!
Коли говоритимуть вам, що не «повстанською романтикою» визволиться Україна, а «реальною політикою», не «фантазіями», а «працею» пригадайте слова Шевченка: «Фантазія! Вимріяне щастя! Для душ, які вміють співчувати і любити, повітряні замки міцніші й прекрасніші від матеріяльних благ егоїста; ця психологічна істина незрозуміла людям позитивним». Чудова мрія, велика ідея «фантаста» й «романтика» більше впливали на формування людських спільнот та їх установ, аніж егоїстичне й тупе привязання до існуючого, до матеріяльного, людей «реалістично» настроєних. Ось була думка Шевченка романтика до глибини душі! І хто плює на романтику нашої доби, романтику тих, які вірять у свій далекий ідеал і борються за нього, плює на Шевченка...
...Коли приходять фарисеї до вас і торочать облудно: «обєднання, обєднання, обєднання»; відповідайте їм, що обєднання це велика річ! Але що й Шевченко радив обєднуватися лише людям спільного духа. Пригадайте їм, що «Шевченко не був із тих людей, що легко годяться з тими, хто думав інакше як він», особливо, коли предметом спору була його вітчизна як писали сучасники. Пригадайте, що не обєднувався він з громадою, коли була осоружна йому духом; що в таких випадках казав: «а на громаду хоч наплюй, вона капуста головата!»
Пригадайте, що ніколи не кликав обєднуватися з кочубеями, ні з шашелями, які гризуть і тлять тіло нації! Ні з лакеями чужинецькими, ні зі спекулянтами і шахраями! А коли будуть апелювати облудники обєднання іти з ними «боротися за правду», відповідайте їм словами Шевченка: «не вам, донощики і фарисеї, за правду пресвятую стать!» За цю правду стати треба, обєднавшись з людьми однакового духа!
Коли прийдуть до вас намовляти, не стаючи на ката, а гендлем і крутійствами крутіїв «здобувати» Україну, пригадайте їм слова Шевченка, що не скорше встане вільна нова Україна, аж «потече сторіками у синє море кров ворожа». Бо «так було і в трої, так і буде» немає іншого шляху визволення нації...
...Нині Україна є одне велике попелище. Та на тому попелищі тліє «іскра вогню великого». Хто ж той вогонь роздмухає?
Не ті «сліпі, ниції душею», не «нетвердії, душеубогі», не невільники продажні! Ані неронові лакеї, не фарисеї! Ані їх обєднання!
Ту іскру роздмухають у вогонь великий ті, кого благословить Господь. Ті, що вірують у Його силу. Ті, яких викликав Шевченко, щоб встали з могил, ті з «твердими руками», з «орліїм оком», з «чистим серцем», з «чистою, святою, козацькою кровю», не кровю раба, люди «залізної сили». Ті, яким вірують у силу духа над матерією, обіцяє він, що будуть з ними «душі праведних і сила архистратига Михаїла», патрона Києва. Вони будуть карати зло! Вони очистять Україну від чужих катів і «рідної» нечисти. Вони вільні духом люди створять вільний світ!.....Вивчаймо його Заповіт! Заповіт того, хто карався, мучився, але не каявся! Заповіт старої героїчної страшної ворогам України! Хай слово його лунає кличним дзвоном, щоб почули оглухлі, щоб випростовувалися похилені й горбаті! Щоб устали мертві! Щоб знову воскресли тіні славних прадідів! Щоб знов на нашій землі росли, змагались, жили! Щоб обновилась, як орля, юність нації! Щоб, як зерно великих чинів, глибоко запала в наші очищені, ушляхетнені, осуворені душі його віра безмежна! Його ненависть палаюча! Його гаряча любов!


(Доповідь, виголошена Дмитром Донцовим на Шевченківській академії в Торонто 9-го березня 1950 року)


*тут і далі за текстом виділено автором.

понеділок, 4 лютого 2008 р.

ШОК! Блюзнірство під Крутами за участю Президента країни


Знову про Крути.

Побачив в новинах репортаж про відзначення річниці бою під Крутами і не повірив власним очам - "під час робочої поїздки до Чернігівської області Президент України переглянув батально-історичне дійство «Бій під Крутами»"

Таке враження, що ми зовсім збожеволіли!

Як можна влаштовувати цирк в такому місці!!!???

Перевдягнені блазні бігають з бутафорськими іграшками зі студії Довженка, а Президент країни це "переглядає" разом зі свитою!!!

Невже не знайшлося ЖОДНОЇ людини, яка б зупинила цю оргію, яка б сказала, що це дикість, що біля ТАКИХ меморіалів не влаштовують ніяких вистав!

Ніхто!

Ніде!

Ніколи!

Ви колись чули щоб хтось!?, десь!? з цивілізованих, психічно здорових людей ставив театральні вистави на цвинтарі???!!!

Це ж називається ВАНДАЛІЗМОМ!

На Марсовому полі – де знайшли свою геройську смерть наші земляки – не вертеп дегенеративний роблять, а вшановують мовчанням.

Крути - місце ганьби української політики (і минулої - часів УНР, і як з'ясувалося сучасної!) і місце слави української зброї, місце, де СВІДОМО! віддала життя за Україну (власне за нас з вами!) наша УКРАЇНСЬКА МОЛОДЬ, зраджена власним урядом.

Місце, де билися до останнього набою, до останнього удару серця, а ті, яким від ран вже зброя з рук впала - прийняли геройську смерть від ворожого ката!

Молодь, яка як і наші Великі Пращури в середньовіччі – воліли або собак, котів і щурів чи падло коней їсти (під час облоги) або вмерти лицарською смертю в бою та Вічну Славу Здобути ніж ворогові піддатися (піти на компроміс!)

Бо Слава Геройства (як і Святість Мученичества у Християнстві) здобувається тільки там, де здійснені СВІДОМО!


ВІЧНА СЛАВА НАШИМ СВЯТИМ ЛИЦАРЯМ - АНГЕЛАМ!

неділя, 3 лютого 2008 р.

Скандал! Французький дипломат просить Міністра культури України порушити рішення Конституційного Суду України!


Конституційний Суд України (24.12.07р.), розглянувши конституційне подання 60 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень ч.2 ст.14 закону "Про кінематографію", прийняв рішення, що усі іноземні фільми перед розповсюдженням в Україні в обов’язковому порядку повинні бути дубльовані або озвучені чи субтитровані державною мовою.
Тобто іноземні фільми не підлягають розповсюдженню та демонструванню в Україні, якщо вони не дубльовані або не озвучені чи не субтитровані державною мовою.
Наприклад французький фільм має іти або мовою оригіналу (французькою) з субтитрами українською або має бути дубльований українською - між іншим, саме так відбувається у всіх цивілізовагих країнах.
Фільм "Астерікс на Олімпійських іграх" не отримав прокатного посвідчення, бо його хотіли показувати в російському (sic!) перекладі з українськими субтитрами.
Тобто французький дипломат всупереч рішенню вищої судової інстанції України та всупереч того, щоб фільм показувався французькою (пропагувати цю мову - є основним завданням Французького Культурного Центру!) з українськими субтитрами висловлює свою активну підтримку НЕЗАКОННОМУ показу фільму.
Ніколи не повірю, що він не знав підгрунтя цієї історії, а якщо так, то якого дідька до нас присилають некомпетентних дипломатів, які наважуються писати некомпетентні листи нашим міністрам!
Нехай їде в Конго і там тренується!
ГАНЬБА ФРАНЦУЗЬКІЙ ДИПЛОМАТІЇ В УКРАЇНІ!

четвер, 31 січня 2008 р.

Перемога Нації

Катерина та Олена Бондаренки
Українські тенісистки Катерина та Олена Бондаренки виграли НАЙПРЕСТИЖНІШИЙ У СВІТІ відкритий чемпіонат Австралії (Australian Open)!!!!!!!! З таким заголовком МАЛИ Б ВИЙТИ ВСІ УКРАЇНСЬКІ ГАЗЕТИ, З ЦІЄЇ НОВИНИ МАЛИ Б ПОЧИНАТИСЯ ВСІ ТЕЛЕВІЗІЙНІ ТА РАДІО НОВИНИ!!!!!!!!!!


Але так не було!

Перемоги Країни - це перемоги її Громадян!!!
Їх треба цінувати!!!
Їх треба пропагувати!!!
В кінці кінців - ПРО НИХ ТРЕБА КРИЧАТИ!!!

Інакше не буде ЗДОРОВОЇ НАЦІЇ, інакше не буде ГІДНИХ ГРОМАДЯН, ГОРДИХ ЗА СВОЮ КРАЇНУ, а будуть безкінечні соплі і пояснення "чому не вийшло".

Якщо кожен з нас не буде пропагувати досягнення нації - їх місце займуть чужі досягнення - і НЕ НАШІ ЗІРКИ і НЕ В НАШИХ МІСТАХ будуть зніматися у рекламі, яку дивляться НАШІ діти! (і ми!)
НЕ НАШІ АРТИСТИ І НЕ В НАШИХ СТУДІЯХ будуть озвучувати фільми, на які ми ходимо,
і нас ВСІ будуть мати (як мають зараз) за ДЕГЕНЕРАТІВ - без роду - для яких не треба робити комп'ютерні програми (Microsoft) їх мовою (а такі мають навіть Латвія з населенням у 2,5 млн. та Естонія з населенням у 1,5 млн. - половина якого і там і там "російськомовні"), телевізори (Samsung, LG тощо) в яких є меню БУДЬ-ЯКОЮ СРАНОЮ МОВОЮ, але НЕ НАШОЮ, наш, ОДИН З НАЙБІЛЬШИХ В ЄВРОПІ СПОЖИВЧИХ РИНКІВ не буде гідний того щоб на якомусь смердючому шампуні чи кремі (Проктер енд Гембл та ВСІ!!! інші виробники) був напис НАШОЮ МОВОЮ І ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ СПЕРЕДУ! на якій гідний будь який з відомих мені ринків (крім ще білоруського (14 млн.) - дохазяйнувалися, як каже моя бабця) навіть такі мікроскопічні у порівнянні до нашого як литовський, естонський, латвійський, чеський, словацький, словенський тощо, а не ШРИФТОМ ДЛЯ ЛІЛІПУТІВ адреса і телефон для "спожівачів" (тобто нас з Вами) її смердючого українського представництва з його ЗДЕГЕНЕРОВАНИМ УКРАЇНСЬКИМ ПЕРСОНАЛОМ! який НЕ РОЗУМІЄ (і відповідно не відстоює перед своїм іноземним керівництвом) елементарних речей, що це ГРОШІ, які НЕ ЗАРОБИЛИ наші перекладачі, програмісти, спеціалісти - а посередньо викладачі, вчітелі наших дітей, технічний персонал та навіть прибиральниці - це ГРОШІ, які вони (МИ) всі НЕ витратили в НАШИХ МАГАЗИНАХ, з якіх НЕ ЗАПЛАЧЕНО ПОДАТКІВ в НАШУ СКАРБНИЦЮ - з якої НАШІ БАТЬКИ НЕ ОТРИМАЛИ ПЕНСІЙ!!!

середа, 30 січня 2008 р.

До Річниці Бою під Крутами

Крути

Їздив з сином в Крути. Вражаюче місце. Є усі зовнішні ознаки впорядкування Меморіалу - вказівники на дорозі, частково відремонтована дорога до Крут, навколо Меморіалу вирили рів з водою (неначе він стїть на острові), навіть є якийсь вагончик з озоронцями з МВС тощо.

Вразила нас ТУПІСТЬ людей, які взялися за впорядкування Меморіалу - на вірогідному місці бою в 1999р. було насипано курган та встановлено залізний хрест (зварений з металевих труб) та меморіальну дошку з написом: "Тут береже Україна вічний сон молодих своїх синів які загинули геройською смертю в борні за її волю під Крутами 29 січня 1918 року" (на рідкість дуже гарний лаконічний напис без соплів).
Просто поруч (10-15 метрів) біля цього кургану ЗРОБИЛИ ЩЕ ОДИН КУРГАН!!!!!!!!! на якому встановили колону, на горі якої золотий тризуб з хрестом (як на гербі Української Держави часів Гетьмана Павла Скоропадського), у лавровому вінку (як на одному з проектів гербу УНР). Виглядає просто божевільно - не здивуюся, якщо через декілька років знову виділять буджет на Меморіал, і з'явиться поруч третій і четвертий курган.

Крути
Було б гарно просто встановити на попередньому кургані великий кам'яний лицарський хрест.

СЛАВА УКРАЇНІ!

P.S. З Києва їхати Чернігівською трасою до Кіптів, звідти праворуч до Ніжина. Крути десь в 10 км. від Ніжина. В самому Ніжині всюди встановлено вказівники на Крути.