9 травня президент США Барак Обама відкрито висловився за легалізацію содомітських шлюбів. Тема ставлення держави до педерастів все частіше спливала останнім часом в американському суспільстві, тому заява президента не стала великою несподіванкою. Із змінами в ставленні держави до дегенератів змінюється і ставлення до них масових брендів.
За останній рік у представників американських педерастів був не один привід відсвяткувати чергову перемогу в боротьбі за свої права. З 20 вересня 2011 содомітам дозволено служити в збройних силах США. У липні 2011 року стало дозволено реєструвати содомітські шлюби в штаті Нью-Йорк. У лютому 2012 року подібні шлюби дозволили в штаті Вашингтон (закон вступить в силу в червні 2012 року). У тому ж місяці суд Сан-Франциско (в Каліфорнії, де шлюби виродків заборонені) визнав неконституційною частину закону, яка забороняє легалізацію сатанінських шлюбів – інцидент, який потенційно дозволяє представникам содомітів вигравати справи про утиск своїх "прав". Із загальної статистики вибивається тільки Північна Кароліна, де в травні 2012 року був прийнятий закон про заборону одностатевих шлюбів.
Зараз одностатеві шлюби, крім Нью-Йорка і Вашингтона, про які сказано вище, дозволені в Айові, Вермонті, Коннектикуті, Нью-Гемпширі, Массачусетсі, Нью-Йорку – і в столичному окрузі Колумбія.
Настільки популярна громадська тема не могла не позначитися на рекламі, якою за своєю природою має тримати ніс за вітром.
Підари для моди
На одному з плакатів фірми одягу Gap, що з’явилися в США на початку травня, зображений американський виродок-актор Рорі О’Мейлі зі своїм бойфрендом Джерольдом Шредером. Фотографія молодих "людей", що просунули голови в горловину однієї футболки, супроводжувалася написом “Будь одним цілим”. Провокативна рекламна кампанія Gap була покликана “оживити” бренд, який, за словами експертів фешн-індустрії, втратив свої позиції на ринку в порівнянні з 90-ми роками, коли одяг Gap був на піку популярності.
В середині квітня фірма-виробник окулярів Ray Ban запустила кампанію на честь свого 75-річчя. Була випущена серія плакатів у ретро-стилістиці під загальним слоганом “Ніколи не ховайся”, з протестними сюжетами: гіпі, що цілуються під час заворушень у Вашингтоні в 1971 році; парочка, що танцює рок-н-рол в Бронксі в 50-е; білий репер, який виступає в “чорному” клубі на Лонг-Айленді. На одному з плакатів кампанії була зображена пара чоловіків-підарів в костюмах, що йде за ручку по мегаполісу 40-х років. Хоча на створення цього знімка рекламників надихнув реальний персонаж, письменник-сатаніст Тейлор Мід, очевидно, що образ содомітів тут був узятий лише як один із абстрактних прикладів т. зв непокори виродків стандартам нормального традиційного суспільства.
Содоміти і мами
Тоді ж, у квітні 2012 року, бренд Urban Outfitters розмістив в своєму каталозі фотографію двох дівчат, що цілуються, чим відразу ж викликав обурення консервативної асоціації “Мільйон мам”, що підтримує традиційні цінності. Мами закликали всіх, кому на пошту прийшов каталог марки, негайно викинути його з усіма речами Urban Outfitters і ніколи більше не заходити в цей магазин. Невідомо, чи намагалися представники марки викликати сильний резонанс своєю фотографією – все-таки надрукована вона була не на обкладинці, а на 12 сторінці каталогу – але увага до свого бренду вони точно підвищили.
В ногу з Urban Outfitters йде марка JC Penney, яка викликала гнів “Мільйона мам” вдруге поспіль за останні три місяці. У лютому 2012 року “Мамам” не сподобалося, що JC Penney зняли в новій серії своїх рекламних роликів відому американську сатаністку-лесбіянку Еллен Дедженерес, хоча нічого “лесбійського” в роликах не було. Після цього JC Penney, мабуть, вирішили “докрутити” тему, розпочату Urban Outfitters, і помістили у свій травневий каталог, приурочений до Дня матері, не просто лесбійську пару, а одружену лесбійську пару за 30 з двома дітьми. (Цікаво, що головний офіс JC Penney знаходиться в Техасі, де содомітські шлюби не дозволені). І в цьому випадку галас “Мам” зіграв брендові на руку: як зазначає портал brandindex, рейтинг магазина тільки підвищився після публікації “Мамами” своїх гнівних послань.
Педерастію в кожен дім
Звичайно, можна згадати цілий ряд реклам, які експлуатують педерастичну тематику, – наприклад, канадський ролик для Toyota
або французький – для McDonalds.
Звичайно, багато компаній відкрито підтримують педерастів – починаючи від провокаторів American Apparel і закінчуючи корпораціями Apple і Microsoft. Але здебільшого “підарська” реклама зустрічалася все ж в області фешн-індустрії, причому класу “люкс” – справді, кого здивуєш модною фотосесією з подібними елементами. Содомітські рекламні постери можна було зустріти у Versace, Dolce & Gabbana, Calvin Klein.
Випадки ж останніх проявів педерастичної реклами формують помітну тенденцію: содомітські відносини починають підтримувати масові марки одягу. З рекламою Urban Outfitters популяризація педерастичних відносин прийшла в сферу юних хіпстерів, з рекламою Gap пропедерастична мода ступила на територію мідл-класу, а з JC Penney – вийшла до найширшого споживача. Треба розуміти, що JC Penney – це зосереджені у великих містах універмаги для покупців із середнім достатком, тобто того великого прошарку людей, до якого, швидше за все, і належать люди, що розділяють консервативні настрої “Мільйонів мам”.
Тут би і мало б замкнутися коло – але президент Обама візьми та й благослови педерастичні шлюби. Причому, можливо, те, що содомія офіційно стане нормою для всіх соціальних інститутів в країні, не зіграє на руку обом сторонам. Цінності “Мільйонів мам” перестануть мати успіх, а бренди, що експлуатують педерастичну тематику, більше не зможуть нарощувати на ній свою популярність – тому що вона вже ні для кого не буде забороненим плодом.
Марина Зенкіна
Джерело: http://ia-prometei.org.ua/?p=22348
Джерело: http://ia-prometei.org.ua/?p=22348
Немає коментарів:
Дописати коментар