четвер, 12 листопада 2009 р.

Українські ВПС літатимуть на китайських літаках з Українськими двигунами

На фото: китайський учбово-тренувальний літак L-15 з Українським двигуном



Завершився візит в Китайську Народну Республіку української військової делегації на чолі з командувачем Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-полковником Іваном Руснаком.

Як повідомили «ФЛОТ2017» в Управлінні прес-служби Міноборони України, українські військові льотчики в Китаї взяли участь в урочистих заходах з нагоди 60-х роковин створення Військово-повітряних сил Народно-визвольної армії Китайської Народної Республіки, які проходили в Пекіні. В рамках святкування українські військові взяли участь в роботі форуму «ВПС на варті миру і розвитку», а також з метою налагодження співпраці провели зустрічі з представниками командувань повітряних сил інших країн, які брали участь в святкових заходах. Крім того, українські військові обговорили з своїми китайськими та іноземними колегами питання розвитку сучасної бойової авіації і протиповітряної оборони, проблеми співпраці у сфері зміцнення світової і регіональної безпеки і ознайомилися з новітніми зразками озброєння і військової техніки Військово-повітряних Сил Народно-визвольної армії Китаю.
Як відзначив за підсумками візиту командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-полковник Іван Руснак, візит української військової делегації був дуже корисним і цікавим.

— Зокрема, в Китаї ми обговорили питання про можливість, в перспективі, придбання і постановки на озброєння українських Повітряних Сил китайського учбово-тренувального літака L-15. Але тут все залежить від того, наскільки швидко буде ухвалене остаточне рішення щодо прийняття його на озброєння китайських ВПС — відмітив генерал-полковник Іван Руснак.

ДОВІДКА «ФЛОТ2017». Китайський учбово-тренувальний літак L-15, що зробив перший політ 13 березня 2006 року, має надзвукову швидкість польоту, завдяки двигунам з форсажною камерою (швидкість — 1,4М, для порівняння, новітній російський літак подібного класу Як-130 — 1050 км/ч). Перші прототипи літака оснащувалися двигунами DV-2S тягою по 2200/4200 кгс (ліцензійний словацький двигун «Поважське Строярне», що випускається в Україні). Третій прототип L-15–03 вперше був облітаний 10 травня 2008 року і оснащений форсованими двигунами АІ-222К-25Ф тягою по 2500/4200 кгс розробки Запорізького МКБ «Прогрес». У Росії цей літак вважають головним конкурентом російського Як-130, причому китайський L-15 перевершує його по ряду параметрів.

Джерело: КЦ

.

Немає коментарів: