понеділок, 13 вересня 2010 р.

ВІДЕО: Путін віддав наказ убити Лукашенка

На YouTube з'явилася відео заява колишнього російського терориста, члена однієї з банд Росії.

Він попереджає, що російський ватажок путін планує убити президента Білорусі Лукашенка. Російський чекіст, що розкаявся, говорить, що заявляє це з усією відповідальністю, бо має в своєму розпорядженні достовірні факти.

За його свідченням, в червні в держкорпорації «Ростехнології» створена спецгрупа з числа колишніх співробітників спецслужб.

Там розробляються варіанти фізичного усунення білоруського президента. Основним називається масштабний теракт під час одного з масових заходів.

Вкажемо в зв'язку з цим, що деякі ЗМІ і явно зацікавлені особи в коментарях на YouTube спробували дискредитувати цю заяву, назвавши його «чиїмсь злим жартом або вигадкою», «приколом».

Інші ЗМІ намагаються представити цю заяву, як «елемент чергової інформаційної війни» між Москвою і Мінськом.

Проте у владі Білорусі сприйняли цю заяву дуже серйозно.

Відзначимо в зв'язку з цим, що колишній міністр МВС Білорусі Наумов, який за деякими даними є одним з кандидатів Москви на крісло нового маріонеткового президента Білорусі, після відставки виїхав до Москви і є радником ватажка «Ростехнологій» Чемезова, близького друга путіна.

Приводиться повний скрипт заяви російського чекіста:

«Я ,колишній співробітник однієї із спецслужб Російської Федерації, хочу зробити надбанням громадськості наступне. Голова уряду Росії путін хоче убити президента Білорусі Лукашенка. Я заявляю про це з усією відповідальністю, бо маю в своєму розпорядженні достовірні факти. Із зрозумілих причин я не можу назвати свої ім'я та прізвище. Я був і залишаюся патріотом Росії.

Мені особисто не подобається Лукашенко — ні як людина, ні як політик. Мені не подобається, що він хоче забезпечити благополуччя своєї країни за рахунок моєї батьківщини — Росії. В Білорусі скоро президентські вибори. Щоб прибрати Лукашенка, у нас є цілий набір нормальних засобів і методів. Наші ЗМІ можуть сліпити з Лукашенка який завгодно образ — божевільного або хворого. Ми можемо поставити його на коліна економічно — через постачання нафті і газу. Ми можемо врешті-решт домовитися з Європою, Сполученими Штатами. І це досить — Лукашенко звалиться.

Але мені абсолютно не прийнятні методи фізичного усунення президента Білорусі, які планує використовувати керівництво моєї країни.

Мені достовірно відомо, що для реалізації цієї мети в червні цього року в держкорпорації «Ростехнології» створена спеціальна група з числа тих, що були співробітник Федеральної служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки і інших спецслужб. Створена по прямій вказівці путіна.

Всі знають, що «Ростехнології» є фактично філіалом ФСБ, а її керівник Чемезов є близьким другом путіна. Але колишні працівники спецслужб не тільки заробляють там божевільні гроші на різних операціях, на внутрішньому жаргоні це називається «Пиляти проекти». Там плануються і реалізуються брудні справи. Говорю це з усією відповідальністю.

Група по фізичному усуненню президента Білорусі строго засекречена. У неї входять тільки найперевіреніші і вірні путіну силовики. Вже відпрацьовано декілька сценаріїв знищення Лукашенка: пристрій автомобільної або авіаційної катастрофи, зараження через подарунок або поштове відправлення, задіювання снайпера.

Але як найбільш реальний сценарій розглядається проведення масштабного теракту під час одного з масових заходів за участю Лукашенко, а в передвиборну кампанію Лукашенку доведеться проводити багато таких заходів.

Серйозно розглядається теракт під час традиційного свята урожаю в Білорусі. Можливі людські втрати при цьому просто не враховуються.

Для створення атмосфери паніки планується провести найближчими місяцями в Білорусі серії страхітливих акцій з використанням вибухових пристроїв, розробляються сценарії по викраданню відомих людей. Щоб посіяти паніку навколо білоруської продукції, що поставляється на експорт, фахівці з цієї групи планують зараження декількох партій продовольчих товарів радіоактивними речовинами.

Звідки ці факти відомі мені? Є порядні люди і в цій спецгрупі. Я бойовий офіцер, я побував в багатьох гарячих точках і знаю, що таке тероризм, що таке смерть безневинних громадян. Волгодонськ, Беслан — це лише найяскравіші приклади. Я абсолютно не приймаю подібних брудних методів усунення голови іншої держави, навіть якщо він тобі і не подобається. Особливо, якщо це пов'язано із загибеллю звичайних білорусів. Причому найближчих нам, росіянам, по духу.

Так думаю не тільки я, але і багато моїх колег. Саме тому я ухвалив рішення заявити про існуючі плани відкрито і привселюдно. Зрозуміло, що ті, хто стоїть за цими планами, скажуть, що це провокація. Але вже найближчий розвиток подій говоритиме сам за себе.

Своїм колегам по спецслужбах хочу сказати, що я теж професіонал і шукати мене марно. Честь маю».

КЦ

Немає коментарів: